Loading...

До уваги мешканців міста! Щодо роботи кол-центру КНП "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 1" Краматорської міської ради



Згідно штатного розкладу в кол-центрі працюють 17 осіб.

Станом на 31.01.2022 року 3 працівника знаходяться на лікарняних листках і на телефонах працювало 14 осіб: 8 операторів в першу зміну (5 – Дніпровська, 17; 3 – Василя Стуса, 31), 4 оператори в другу зміну (по 2 оператори на Дніпровській та Василя Стуса) та 2 оператори на лінії запису вакцинації від коронавірусної інфекції.

Кол-центр працює з 07.00 до 18.00 години. 

Кількість дзвінків у порівнянні з минулим тижнем збільшилась на 84%. Вперше в кол-центр зателефонувало 52% з усіх дзвонивших.

Всього в кол-центр за 31.01.2022 року надійшло 8437 телефонних дзвінків (з 7.00 до 10.00 години надійшло 4593 телефонних дзвінка). Мається на увазі, що з одного номеру може бути зроблено безліч дзвінків (рахуються не люди, а дзвінки). 

Оператори обробили 2370 телефонних дзвінків – поспілкувались з 2370 пацієнтами (вхідні – 1939, вихідні - 431).

В середньому кожен оператор обробив 200 телефонних дзвінків в зміну (робочий день 7 годин). За робочу годину дівчата знаходились в розмові 6-6.30 годин.

Середня тривалість розмови кожного оператора 2 хвилиние дуже швидкі розмови).

Станом на 18.00 залишилося 738 втрачених телефонних дзвінків за весь день (максимальна кількість дзвінків з одного і того ж номеру – 20.).

Система може одномоментно тримати на лінії 21 людину, інші можуть чути «зайнято» або «скидування», але всі втрачені дзвінки записуються. І при появі вільного часу оператори можуть перетелефонувати клієнтам.

Популярні новини