Loading...

НСЗУ закликає звертатися до свого лікаря з питаннями, які стосуються безпосередньо здоров’я та лікування, і не турбувати загальними питаннями



Уже понад 32 млн українців уклали декларацію зі своїм сімейним лікарем, а за останні три місяці мільйон українців вперше обрали лікаря первинки. Це означає, що попит на сімейних лікарів, терапевтів та педіатрів дуже великий. Як і навантаження, що зросло внаслідок зростання захворюваності на COVID-19 та участі у вакцинації від цієї хвороби.
Тому НСЗУ закликає звертатися до свого лікаря з питаннями, які стосуються безпосередньо здоров’я та лікування, і не турбувати загальними питаннями, на які може відповісти будь-який адміністративний працівник лікарні, оператор контакт-центру чи сайт органів влади.
Із чим може допомогти сімейний лікар:
????скарги на раптове погіршення здоров’я (за винятком екстрених випадків — тоді слід телефонувати 103);
????лікування легкої та середньої тяжкості форм COVID-19;
????спостереження за хронічною хворобою;
????питання вакцинації;
????консультації щодо профілактики інфекційних та неінфекційних хвороб;
????призначення ліків та виписування електронних рецептів на “Доступні ліки”;
????призначення обстежень чи консультацій іншого лікаря при необхідності.
Весь перелік послуг у сімейного лікаря читайте в попередньому пості.
За довідковою інформацією радимо звертатися до реєстратури центру надання первинної медичної допомоги, на офіційні сторінки та контакт-центри органів державної влади та державних установ. Наприклад:
➡️контакт-центр НСЗУ за номером 16-77
➡️дашборди та корисні вкладки на сайті НСЗУ (тут є інструкція);
➡️телаграм-канал НСЗУ https://t.me/NSZU_gov.
Інформацію про вакцинацію проти COVID-19 надає контакт-центр МОЗ за номером 0 800 60 20 19 та сайт vaccination.covid19.gov.ua.

Популярні новини