Про що можна запитати у оператора контакт-центру НСЗУ?
Багато відкритих даних та інформації, корисної для пацієнта, містять аналітичні панелі НСЗУ
https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard. Але якщо немає часу роздивлятись дашборд, можна зателефонувати на контакт-центр НСЗУ. Нагадуємо, як та коли телефонувати та про що можна запитати у оператора контакт-центру НСЗУ



Номер контакт-центру НСЗУ 16-77.
Всі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.

Оператори контакт-центру відповідають на дзвінки з 9:00 до 18:00 в офіційно робочі дні. В інший час спрацьовує автовідповідач. В автоматичному режимі можна отримати відповіді на більшість питань.

Зателефонувавши на 16-77, можна дізнатись:

Де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з яким можна укласти декларацію та що входить до безоплатного пакету послуг на первинній ланці?

Чи надає найближча або будь-яка інша лікарня відповідну медичну допомогу в межах Програми медичних гарантій?

Який обсяг меддопомоги є безоплатним за відповідними пакетами медичних послуг?

Які препарати входять до програми “Доступні ліки” і де знаходиться найближча аптека з “Доступними ліками”?

Що таке електронне направлення та як ним скористатись?

Як правильно подати скаргу, якщо відмовляють у консультації або обстеженні за електронним направленням або безоплатній медичній допомозі в межах Програми медичних гарантій?
Це - лише частковий перелік питань, на які дає відповіді контакт-центр НСЗУ. Звертайтесь!