Loading...

Що робити, коли неможливо отримати COVID-сертифікат, бо ІПН міститься в декларації іншої особи?



Одна з ситуацій, у якій пацієнт не може згенерувати свій COVID-сертифікат — помилка з індивідуальним податковим номером (ІПН), який міститься в декларації іншої особи.
Що робити❓
✅Надіслати звернення до НСЗУ з проханням деактивувати невірно вказаний ІПН в іншій медичній картці.
Треба повідомити НСЗУ, що цей ІПН належить саме вам. Для цього докладіть до листа копії паспорта й ІПН. Як тільки ІПН буде видалено з іншого запису, пацієнт зможе згенерувати сертифікат.
Документи можна відправити двома способами:
1️⃣Звичайною поштою за адресою проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073
2️⃣Електронною поштою на скриньку info@nszu.gov.ua.

Популярні новини