Loading...

Що робити, коли не вдається отримати COVID-сертифікат через помилку в даних, зроблену не під час вакцинації, а раніше?



Іноді персональні дані пацієнта можуть містити помилки. Наприклад, під час заповнення декларації пацієнта було внесено неточні дані, або - прізвища пацієнта вже змінилось після одруження. Хоча ці дані не стосуються вакцинації, COVID-сертифікат не генерується. Розповідаємо, що робити ????
✔ Таку помилку в реєстраційних даних може виправити будь-який лікар, зареєстрований в електронній системі охорони здоров'я — як сімейний лікар, так і вузький спеціаліст. Тому потрібно під час найближчого прийому у лікаря попросити виправити інформацію в персональних даних пацієнта.
❗Важливо, щоб лікар саме виправив помилку в реєстраційних даних, а не створював новий запис, бо в такому випадку станеться дублювання. Служба підтримки медичної інформаційної системи, якою користується лікарня, зможе підказати лікареві, як це зробити правильно.
✔ Радимо також при укладенні декларації уважно читати свій примірник, щоб вчасно виправити помилки.

Популярні новини