Loading...

Що робити, якщо не генерується COVID-сертифікат: відповіді на поширені питання. Частина 2. Роз'яснення НСЗУ



Продовжуємо розповідати, як діяти, якщо з тих чи інших причин не генерується ковід-сертифікат у застосунку або на порталі “Дія”.
????Що робити, коли в електронній системі охорони здоров’я є кілька медичних карток пацієнта, і запис про вакцинацію внесли до неактуальної або задубльованої картки?
Дійсно, така проблема може статись. Через те, що медичні працівники замість того, щоб оновлювати інформацію про пацієнта в діючій картці в електронній системі охорони здоров'я, реєструють людину як нового пацієнта і відтак створюють дублікати карток. Наприклад, пацієнт до 14 років був зареєстрований за свідоцтвом про народження, а потім отримав паспорт. Замість того, щоб актуалізувати дані, лікар створив новий запис про людину як про нового пацієнта.
В такому випадку, перше, що потрібно зробити пацієнту - переконатись, що це дійсно так. Це можна дізнатись у свого сімейного лікаря, або у оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77. Друге - потрібно подати офіційне звернення до НСЗУ про об'єднання реєстраційних даних. Звернення пишеться у довільній формі з зазначенням актуального номера паспорта та індивідуального податкового номера. Копії цих документів потрібно додати до звернення.
Документи можна відправити в два способи:
Звичайною поштою за адресою проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073
Електронною поштою на скриньку info@nszu.gov.ua.
Зверніть увагу, краще у зверненні просити саме об'єднати дані, а не видалити один з двох записів, адже разом з записом буде видалена і медична історія, яка до нього прикріплена. Також, коли ви змінюєте документи, обов'язково зверніть увагу на те, щоб лікар актуалізував вже існуючі дані, а не створював новий запис.
????Що робити, коли неможливо отримати COVID-сертифікат, бо на індивідуальний податковий номер зареєстровано дітей? Або взагалі ІПН міститься в декларації невідомої особи?
Дійсно, раніше деякий час дітей реєстрували на ІПН батьків. Зараз цього зробили неможливо, але такі дані в системі залишились.
У такій ситуації пацієнт має надіслати звернення до НСЗУ з проханням деактивувати невірно вказаний ІПН в іншій картці, тому що він належить йому. До листа потрібно прикласти копії паспорта та ІПН. Цього достатньо, щоб НСЗУ пересвідчилась, що ІПН належить саме цьому пацієнту. Як тільки ІПН буде видалено з іншого запису, пацієнт зможе згенерувати сертифікат.
Документи можна відправити в два способи:
- звичайною поштою за адресою проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073
- електронною поштою на скриньку info@nszu.gov.ua.
????Що робити, коли в електронній системі охорони здоров'я дві декларації пацієнта?
Такого не може бути. Іноді, коли лікар бачить в електронній системі охорони здоров'я два профілі пацієнта, він помилково вважає, що це дві різні декларації. Проте, це фізично неможливо. Адже система автоматично припиняє декларацію, коли з'являється нова.
 

Популярні новини